piątek, 2 listopada 2012

Czas

Witajcie
O ile się ktoś zorientował trochę w swoim życiu zrobiłem i miejmy nadzieję, że jeszcze zrobię. Pytano mnie, jak to jest, że miałem czas i mam czas na działalność społeczna, sport, swoje zainteresowania i spotkania z bliskimi no i jeśli trzeba to i dodatkowo znajdzie się czas gdyby ktoś go wyjątkowo potrzebował? Odpowiedź dość prosta, staram się najlepiej jak mogę planować i zarządzać swoim czasem, a od kiedy odbyłem mały kursik Czasowego Czarodzieja by Damian Redmer, robię to jeszcze lepiej. Cena nie jest wysoka, wręcz niska, ale nie oznacza to, że i taka jest jakość, wręcz wprost odwrotnie proporcjonalnie, czyli im bardziej wydaje Ci się że cena jest niska to po zapłaceniu okazuje się ze mogłbyś/mogłabyś dać więcej. Wchodząc w tu „przejmie” Cię już Damian, pokaże prezentację mówiącą jak wyczarować dodatkowe 2 h dziennie oraz w następnych prezentacjach co się z tym wiąże. Bądź cierpliwa/y i wyczekuj promocji. Mogę Cię zapewnić, że nie będą to wyrzucone pieniądze. Dowiesz się po co planować swój czas (odpowiedź dość oczywista), poznasz różne techniki aby mieć go więcej, wiele z nich znasz zatem czemu ich nie stosujesz, tak samo jak ja wcześniej? no i dowiesz się też kto może planować czas a kto nie powinien bo i tak nic z tego nie będzie. Znajdziesz tam również kilka inspiracji które mogą pomóc rozwinąć swój potencjał.
pozdrawiam
Przemek Bartecki
p.s Jestem zobowiązany Cię przestrzec, Damian ma pozytywnego świra na punkcie czasu i jego efektywnego wykorzystywania, więc się nie przestrasz i niech Cię to nie z niechęci.
No i jeszcze jedna ważna rzecz, wszystko co tam usłyszysz, czego się dowiesz „przepuść” przez swój wewnętrzny filtr. Bo jeżeli będziesz robić coś co się nie zgadza z Twoim wewnętrznym JA, to będziesz się męczyć i złościć na samego/samą siebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz