czwartek, 14 sierpnia 2014

Na zachód... #2 czyli Global Finals

Po wejściu do Hotelu[ Holiday Inn ]chwilę poczekaliśmy i pojawiła się Dyrektorka Polskiego DI Gosia i pokazała gdzie kto śpi i dala Nam[ mi i Sylwii ]pakiety z rejestracji dla całego Super Masła. W pokoju byłem z drugim Przemkiem, nawet go chyba nie obudziłem. W sumie nie spał, porozmawialiśmy troszkę i poszliśmy spać. Po jakiś 2-3 h snu nie mogłem spać i wstałem, zadzwoniłem do domu do lubej i suma suma sumaru  cały pobyt w USA wyniósł mój tel ponad 300zł, chyba muszę popracować nad moim Digital IQ by aż tyle nie płacić. W Polsce nikogo nie obudziłem bo wtedy w mym kraju było +6h czyli około 10-11.  Zmianę czasu chyba dobrze zniosłem, czasem tylko drobne zawroty głowy, a tak wstawałem około 6 a.m . Dzieci troszkę gorzej znosiły poranne pobudki[ 7a.m ], ale w Atlancie było już lepiej.
Poniżej mała rozpiska tego co było w planach według organizatora.




Monday, May 19
TIME
EVENT
LOCATION
2:00 p.m.-11:00 p.m.
TRECS
 Tuesday, May 20
10:00 a.m.- Midnight
TRECS
5:00 p.m.-8:00 p.m.
World’s Fair Park
7:00 p.m.-9:00 p.m
KCC Ballrooms ABC
 Wednesday, May 21
8:00 a.m.-5:30 p.m.
See Wed. Newspaper
9:00 a.m.-5:30 p.m.
TRECS
9:00 a.m.-4:30 p.m.
9:00 a.m.-4:00 p.m.
KCC Clinch Concourse
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
10:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
10:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC 300 C & D
10:30 a.m. -12:30 p.m
HPER
7:30 p.m.-9:00 p.m.
Thompson-Boling Arena
9:00 p.m.-12:00 a.m.
TRECS Center
 Thursday, May 22
7:30 a.m.-5:00 p.m.
TRECS
8:00 a.m.-5:30 p.m.
See Wed. Newspaper
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC Clinch Concourse
9:00 a.m.-5:00 p.m.
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC 300 C & D
9:30 a.m.-11:30 a.m
HPER
2:30 p.m.-4:30 p.m.
HPER
7:00 p.m.-9:00 p.m.
Thompson-Boling Arena
7:30 p.m.-10:00 p.m.
Aquatic Center Parking Lot
8:30 p.m.-9:30 p.m.
La Porte Stadium (Track)
 Friday, May 23
7:30 a.m.-5:00 p.m.
TRECS
8:00 a.m.-4:00 p.m.
See Wed. Newspaper
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC Clinch Concourse
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
9:00 a.m.-5:00 p.m.
KCC 300 C & D
9:00 a.m.-5:00 p.m.
9:30 a.m.-11:30 a.m.
HPER
2:30 p.m.-4:30 p.m
HPER
7:30 p.m.-9:00 p.m.
World’s Fair Park Amphitheater
9:00 p.m.-11:30 p.m
World’s Fair Park
 Saturday, May 24
7:30 a.m.-12:00 p.m.
TRECS
8:00 a.m.-4:00 p.m.
See Wed. Newspaper
9:00 a.m.-1:00 p.m.
KCC Clinch Concourse
9:00 a.m.-3:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
9:00 a.m.-3:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
9:00 a.m.-1:00 p.m.
KCC Exhibit Hall A
9:00 a.m.-3:30 p.m.
9:00 a.m.-3:00 p.m.
KCC 300 C & D
9:00 a.m.-11:30 a.m.
HPER
7:30 p.m.-9:30 p.m.
Thompson-Boling Arena
9:30 p.m.-12:00 a.m.
TRECS Party Tent
9:30 p.m.-12:30 a.m.
C8 Parking Lot
 Sunday, May 25th
8:00 a.m.-2:00 p.m.
Lost & Found
UT Event Office, TRECS


Jak już wstaliśmy i zjedliśmy śniadanie postanowiliśmy zwiedzić troszkę okolicy. A tak na marginesie nawet nie zdajecie sobie sprawy jak zwykłe gofry mogą zmienić śniadanie. Pierwsze i ostatnie śniadanie w Knoxville jedliśmy w Hotelu i było naprawdę dobre, stół szwedzki a tam wszystko co możesz sobie wyobrazić i wiele rzeczy które nie wiedziałem czym są ale wyglądały przepysznie. Robiłem kilka dokładek, trochę tego, trochę tamtego i jeszcze odrobinka tego czegoś. Kilka podejść bo nie wszystko zmieści się na talerzu, dzieci miały czasem inny pogląd na to, ale wracając do gofrów. Była gofrownica i to ciasto aby sobie wylać. Dzieci za wszelką cenę chciały zjeść gofra i w czasie kiedy ja się najadałem i brałem dokładkę one stały i tworzyły nie wyobrażalną kolejkę po to by mieć gofra[ jakby miało zabraknąć ]. Mam wrażenie ze zaczęło to im sprawiać zabawę. W atlancie np podpaliły tosta. Po prostu samodzielność zmienia człowieka :p .
Po wszystkim wybraliśmy się na mały spacerek po okolicy, dałoby się więcej zobaczyć, ale Super Masło nie przejawiało zainteresowania zwartym chodzeniem, ale jakby nie było to co zobaczyliśmy było dla wszystkich fajne. Nawet na zlot motocyklistów trafiliśmy[ film1 ]. Przyznacie że nawet motory mają większe. Słowo większe jest ogólnym opisem USA. Jak na filmiku widać budynek na prawo od przejścia nadziemnego na ulicą to to był główny budynek gdzie mieliśmy śniadania i kolacje. Na lewo od Nas jak stoimy w odległości do 20 m był Nasz Hotel. Przyjrzyjcie się Policjantce która stoi na przy pasach. Stała tam od rana do wieczora i przeprowadzała ludzi przez pasy i pomgała jeśli była taka potrzeba.
Temat Policji podczas Global Finals jest dość ciekawy. Do tej pory nie spotkałem się z takim zaangażowaniem wśród policji. Raz na skrzyżowaniu rozłożyłem mapę szukając jednego miejsca i słyszę za plecami w czym mogę pomóc odwracam się i patrze Policjant. Pokazał mi jak dojść do danego miejsca.  W ogóle wszyscy tam byli bardzo mili uśmiechnięci i ciepli. Jak dopytałem się polaków mieszkających w Knoxville to takie podejście do człowieka jest charakterystyczne dla mniejszych miejscowości i dla południa. Im większe miasto i im bardziej na północ tym większe chamstwo. Podczas spaceru zaczepiła nas ekipa filmowa Global Finals. Pamiętacie z części pierwszej "Na Zachód " na samym początku jest film z Super Masłem. Zobaczcie jak to wyglądało od drugiej strony. Zdjęcie które widzicie troszkę wyżej to fragment Parku który mi się niesamowicie spodobał.
Nie wiem czy filmy to oddają ale zakochałem się w nim[ Park1 Park2 ]. Tak precyzując, jest to World Fair's Park.   Sunsphere to chyba najbardziej charakterystyczne miejsce w Knoxville. To nie tylko wieża widokowa ale także są tam biura.
Przeogromnie dużo atrakcji było w głównym kampusie. Niestety nie posiadam swoich zdjęć i filmików z tego miejsca, ale mogę powiedzieć, że także się tam wybawiłem. Tu można podejrzeć część atrakcji.
My dzięki swojej lokalizacji mieliśmy łatwy dostęp do nie mal wszystkich występów. Nasz hotel był naturalnie połączony z halami expo gdzie odbywały się występy poszczególnych wyzwań, a także po drugiej stronie ulicy także był budynek konferencyjny gdzie były występy i inne atrakcje. Szkoda ze po za reprezentacją nie widzieliśmy więcej innych występów.
W Hali gdzie prezentowały się różne firmy i można było spróbować/doświadczyć wielu rzeczy moją uwagę przykuł płyn nienewtonowski .
Tak to było rok temu.
Filmu z podróży na ceremonię otwarcia chyba nie wrzucę, a z zakończenia ceremonii już tak. Cóż mogę powiedzieć o samej ceremonii, trzeba ją przeżyć. To jest Event, wiele występów różnych artystów, nawet miałem okazję wysłuchać hymnu USA zaśpiewanego przez jakaś znaną piosenkarkę z programu typu talent show. Ze jest to olimpiada nie zabrakło przemarszu reprezentacji krajów[ wśród reprezentacji Polski nie zabrakło również Super Masłowego akcentu ]. W końcu przyszedł ten moment, Super Masłowy Global Finals.  Wśród wielu atrakcji należy wymienić Duct Tape Costume Ball gdzie dzieci wcześniej przygotowują z taśmy klejącej stroje, które jak widzicie robią wrażenie. W tym roku przy okazji został pobity rekord Guinessa w ilości osób w jednym miejscu w przebraniach z taśmy klejącej. To na co ja najbardziej czekałem to jednak National Geographic Movie Event: DeepSea Challenge , a mówiąc prościej Kino pod Chmurką, gdzie James Cameron pokazał dużo przed światową premierą swój film o tym jak schodzi na dno Rowu Mariańskiego . Jak to na premierę przestało był czerwony dywan, ścianka, limuzyna no i popcorn :] . Niestety nie udało mi się obejrzeć do końca filmu i nie odkryłem jeszcze tajemnicy co się kryje na dnie Rowu Mariańskiego, ale mam przypuszczenia że może tam być dno.
Wszystko kiedyś ma swój koniec, podobnie jak Global Finals i ta notka zbliża się ku końcowi. Ceremonia zamknięcia to także potężny Event i także miejsce wielu emocji, np gdy jedna z Drużyn zdobywa 3 miejsce
Nasza Drużyna bliźniacza z Polskiego Finału.
Bardzo fajnym pomysłem na międzynarodową integrację jest Buddy Team. Nam trafiła się Drużyna z Colorado. Ich nazwą to Śmiejący się Turkusowy Koń. Bluzki jako drobne podarki otrzymaliśmy od Kancelarii Prezydenckiej za co serdecznie dziękujemy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz