niedziela, 3 lipca 2016

Z "-" w " +"

Z minusa w plus to fajne ćwiczenie na kreatywność, gdzie piszesz swoje trzy negatywne cechy lub przywary, a osoby w grupie mówią jak te minusy tak naprawdę są bardzo potrzebne. Jest to także jedna ze strategii, której można się nauczyć m.in u Michała Wawrzyniaka. W każdym razie chodzi o to by z każdej lekcji wyciągać odpowiednie wnioski, jeszcze prościej, uczymy się przez całe życie.


Swego czasu upadł mi telefon. Szybka pęknięta. W serwisie mówią, że koszt to 220 - 250 zł. Myślę sobie zdzierstwo. Allegro mówi, że z kosztami przesyłki to 70 zł i zestaw zrób to sam. YT pokazał jak to zrobić [czemu obejrzałem tylko jeden filmik? ]. Nikt nigdzie nie powiedział uważaj bądź wyjątkowo ostrożny bo łatwo wyłamać łącze do wyświetlacza. Nowy wyświetlacz to 120 zł plus przesyłka. 

Podsumowując 120 + 70 + przesyłka = 190/200 zł .
Wnioski : rozebrawszy telefon na części składowe lepiej zrozumiałem jego działanie, a wymieniając szybkę zrozumiałem, czemu serwisy nie bawią się w wymianę samej szybki. Raz że trochę zabawy z tym jest a dwa naprawdę łatwo zepsuć wyświetlacz.
Mówiąc językiem pazerności i tak zaoszczędzę, a tak serio jestem bogatszy o nowe doświadczenie:]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz